NOWA PODRÓŻ

Ufff! No to zaczynam swoja nową przygodę z blogiem. Wprawdzie jeszcze nie do końca go opanowałam ale ufam, że to mi się wkrótce powiedzie.

Przede wszystkim dzień dobry wszystkim po drugiej stronie, jeśli ktoś tam jest oczywiście:)

Od kiedy pamiętam lubię pisać, szczególnie wiersze. Czuję, że w ten sposób najpełniej wyrażam, to co tam się we mnie kluje. Opowiadam o podróży do siebie, ku osobistemu „źródłu radości”, o różnych obliczach świadomości, o głębszym doświadczaniu życia. Oczywiście czynię to z własnego punktu postrzegania. Wiem, że opłaca się być uważnym

i wnikliwym, bo zdarzenia i ludzie wokół nas mogą nam wiele powiedzieć i zmienić tory naszego myślenia, a zmiany są niezbędne jeśli pragniemy się rozwijać i poszerzać świadomość.

Doświadczyłam w życiu wiele przemian, obecnie również takowe przechodzę. Postanowiłam napisać z wiarą, że być może komuś moje słowa, prozą i wierszem pisane okażą się przydatne.

Ogólnie nie jest to łatwy czas dla nas wszystkich. Oprócz cieni dokoła, zazwyczaj każdy ma swoje własne, w które samotnie się zanurza i brodzi po omacku. Jednak wszystko przemija, również i mroki przegania nagle światło w środku dnia - zwykła radość, cudnej melodii dźwięk, czyjeś ciepło z głębi serca. A im więcej w nas światła, tym bardziej kurczą się cienie:) i zmienia się świat, dlatego życzę go Wam jak najwięcej.

A na zakończenie pierwszego posta dwa wiersze.



PO BURZY

Nawet

największy chaos,

cierpienia krzyk,

czy kreacji niemoc,

odpłyną rzeką zdarzeń

jak po nocy cicha łza.

Nawet

przed największym

wodospadem

znajdziesz most,

gdzie po drugiej stronie

cichy twój dom.


PAMIĘĆ

Zapomniałam

zatrzymać się w sobie o świcie,

uchwycić promień

i rozpalić w źródełkach oczu.

Zapomniałam

ubrać ciało w lekkość

nowego światła, by gasić nim

ciemność myślokształtnych jaskiń.

Zapomniałam?

Nie, jest we mnie ta pamięć,

wpisana w każdą komórkę,

na początku istnienia.



 


Zdjęcia zrobione w lipcu tego roku w magicznym Rezerwacie Przyrody Biała Woda.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

WĘDRÓWKI POZA CZASEM - PRZEBUDZENIE

WĘDRÓWKI POZA CZASEM - PONAD ZIEMIĄ

WĘDRÓWKI POZA CZASEM - W STRUMIENIU WIEDZY I PRZEZNACZENIA